Dag 46: Klong Prao beach, Magic resort

1 januari 2017 - Koh Chang, Thailand

Romaine vertelt:

De eerste dag van 2017 zijn we rustig begonnen. Natuurlijk hebben we de nieuwjaarsduik gedaan in het ijskoude water en dat was heerlijk. Het was redelijk laat geworden en we hadden wat alcohol genuttigd, dus een relaxed dagje op het strand deed wat ons allen goed.
Eerst natuurlijk lekker ontbeten en daarna het strand op.

Ontbijt

Didi had een leuk idee: we gaan met koraal onze achternaam maken. Dus samen de zee in, opzoek naar koraal in de vorm van de letters van onze achternaam. Dit hield ons wel even bezig en dit is het resultaat:

Koraal Taihuttu

In de middag begonnen onze buikjes te knorren en is Didi met Zita naar de Tesco (een winkel die lijkt op de Seven-eleven, maar dan goedkoper. Eeee, wat willen we nog meer, hihihi) gereden. We hebben wat strandlakens voor onze bungalows op het gras gelegd en heerlijk met z'n allen geluncht.

Piknick

Voor de rest van de middag heb ik eerst de was weggewerkt en toen ik het droogrek nodig had kwam Didi tot de ontdekking dat er een mega rups op zat. Span deze foto's:Mooie rups Mooie rups 2
Daarna nog wat geluierd, gedut kortom geen gekke dingen gedaan.

's Avonds zijn we op het strand gaan eten. Af en toe lekker gek doen hoort er ook bij en Juna vond het leuk om van mij en Didi wat foto's te maken. Hier het resultaat:Gekke foto Romaine Gekke foto Didi en Romaine

Iedereen heeft lekker gegeten en gedronken, behalve Jessa. Die hebben we de hele avond niet gezien. Ze had 2 vriendinnetjes ontmoet en heeft daar de hele avond meegespeeld, dus tijd voor eten dat zat ervoor haar niet.

Juna op tak Joli en Juna op tak Avondeten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Toni massa:
    4 januari 2017
    Veel plezeer
  2. Frans en Rieja Linders:
    4 januari 2017
    Veel plezier en geniet van alles wat op jullie pad komt!