Dag 54, klong chao, koh kood, mark house

9 januari 2017 - Ko Kut, Thailand

​Didi vertelt;

Het leven op ko kood is even wennen omdat het een stuk rustiger is dan de eilanden die we tot nu toe bezocht hebben. Het eiland is erg mooi en heeft geweldige pittoreske baaien met wuivende palmbomen en witte stranden. Doordat het heel rustig is en geen echte dorpen heeft of 7/11 of andere echte winkels zoals wij ze kennen krijg je echt het eiland gevoel. Er zijn bijvoorbeeld maar 3 kleine barretjes waar het hele nachtleven zich afspeelt. We zijn er nu tijdens het hoogseizoen en zoals het nu is zouden we hier wel kunnen wonen, maar de vraag is of je tijdens het laagseizoen ook nog is. Zeker een plek om te onthouden omdat je zakelijk gezien hier nog veel kunt en dus ook je geld kunt verdienen.

Kajo beach
Vandaag een lekker stranddagje, heerlijk voor joy om te vakantie te beginnen en romaine om nog een beetje te herstellen van de krampen. Lekker lol maken op het strand, wat frisbee, tennissen en natuurlijk de water weerstand training. Romaine en ik voegen er vandaag een ren / zwem sessie aan toe door de zee. We rennen door de zee die ongeveer tot onze navel staat tot het einde van de baai. Het rennen gaat mij goed af, maar de terugweg besluiten we te zwemmen. Je moet weten dat romaine echt goed kan zwemmen en al in 1 minuut heeft romaine een voorsprong van 25 meter. Ik kom gewoon niet vooruit in die k.t zee. Had ik toch maar vroeger mijn zwemdiploma gehaald :-). Ik probeer nog effe maar geef het op en besluit weer terug te rennen. We liggen heel wat uurtjes op het strand en de kids amuseren zich met visjes vangen etc.   Savonds gezellig wat gegeten met z'n allen en de rest van de avond wat gevuld met kletsen en wat drankjes. Wat kan het leven toch mooi zijn en koh kut is zeker een eiland om te onthouden.

Diro beach Giziro yoga Ro water yoga