Dag 55: Klong Chao, Koh Koo, Mark's house

10 januari 2017 - Ko Kut, Thailand

Romaine vertelt:

Vanmorgen weer gezellig met z'n allen ontbeten. Daarna strandspullen gepakt en met z'n allen naar het strand gewandeld.

Vertrek naar strand
De meiden zijn op vissenjacht gegaan, want Didi had met hun afgesproken: wie een vis vangt krijgt 100 bath. Dus de meiden met duikbril, snorkel en visnet de zee in en achter de visjes aan. Dat viel wel even tegen, maar de meiden gaven niet op. Juna, Jessa snorkelen Juna, Jessa snorkelen

Uiteindelijk is het Juna gelukt om een visje te vangen.

Juna vis gevangen 1 Juna vis gevangen 2
Voor de rest nog wat gelachen, gespeeld en gesport op het strand en in de zee. Didi lukte het zelf om een halve minuut de hoofdstand te doen.

Didi hoofdstand Didi, Juna, Jessa in zee Didi, Gino strand

In de namiddag besloten we om iets te ondernemen. Er is niet ontzettend veel te doen op het eiland, maar er zijn een paar watervallen waarvan er 1 de moeite waard moet zijn om naar toe te gaan, de Klong Chao waterval.

Waterval
We zijn met de scooters naar de waterval gereden, daar geparkeerd en nog een stukje door de jungle gelopen om bij de waterval te komen. Aangekomen bij de waterval zijn we het meer ingedoken. Heerlijk die verkoeling.

Waterval onderweg 1 Waterval onderweg 2 Waterval Joli en romaine Foto waterval groot

Naar de overkant van het meer gezwommen en daar konden we onder de waterval te staan, wat een kracht. Dat was pas een nekmassage.

Joli waterval Jessa waterval Didi, Niek waterval Didi romaine waterval

Via een touw aan een boom kon je het water in slingeren. Dit vonden Joli en Jessa erg leuk. Didi trouwens ook.

Didi touw Jessa touw Joli touw 2Joli touw
Juna durfde helaas niet het meer in. Het was erg donker. Didi heeft Juna uiteindelijk zo ver gekregen om langs de kant van het meer te lopen en zo kon Juna toch ook onder de waterval staan.

Didi, Juna waterval 1 Didi, Juna waterval 2 Didi, Juna waterval 3
Rond 17.00 zijn we terug gewandeld, want dan gaat het schemeren en komende muggen. We willen niet lekgeprikt worden