Dag 10: Mae Nam, silent beach treehouse

26 november 2016 - Koh Samui, Thailand

Romaine vertelt:

Hoe worden we wakker vanmorgen? Met Jessa tussen ons in en weerrrr hoofdpijn.

Jessa was flink aan het klieren gisternacht, dus die heb ik bij ons gelegd. Dat is eerder een straf voor Didi en mij, dan voor haar, maar wel rust in de tent.

Ik ben vanochtend meteen weer onder een koude douche gesprongen ivm mijn bonkende hoofd. Als ontbijt roerei met zout, veel water, hoed op, zonnebril op, in de schaduw etc. Het mocht niet baten. De hele dag weer last van een bonkend hoofd.

Yoga nidra gedaan, helaas geen verschil. Tot s' avonds in bed heb ik mezelf afgevraagd  waarom??? WAAROM??? Geen antwoord. Of toch wel.... het enige verschil wat ik kon bedenken was dat ik de dag daarvoor KOFFIE heb gedronken. Ik had s'morgens een (niet zo lekker) kopje koffie gedronken. Is dat het???

Didi is vandaag met Jessa op de scooter naar een pop op zoek gegaan. Ze wilt zooo graag een pop en als Jessa iets wilt nou dan moet je van goede huize komen om haar van die gedachte af te krijgen. Didi is direct naar de winkel gereden waar we de pop als eerst zagen en heeft voor € 20,00 de pop en een buggy erbij (die licht geeft) gekocht. Daarna zijn ze nog naar de Seven-eleven (supermarkt) gereden en daar wat boodschappen gedaan.  Didi heeft voor de kids vreemde Thaise etenswaren gekocht, want daar kunnen ze dan leuke filmpjes over maken. Dat hebben ze dan ook gedaan vandaag en nog gezwommen, in hun dagboekje geschreven, gekleurd etc. Jessa pop Knutselen