Dag 113/114, Nusa Lembongan, Mushroombeach, Relax

9 maart 2017 - Nusa Lembongan (Mushroom Beach), Indonesië

Dag 113/114

De twee dagen hebben we twee lekkere luie stranddagen en relaxen we gewoon een beetje. Zwemmen afwisselen met dutten, eten en kletsen met jan en alleman hier. Ee spreken veel Australiërs en Nederlanders. Je merkt toch wel dat veel nederlanders ontevreden zijn over het leven in nederland en zich druk maken over de verkiezingen, vluchtelingen, buitenlanders etc. Australische mensen zijn daar niet zo mee bezig en lijken wel net wat relaxter en bewust van hoe mooi het leven kan zijn. Ze zijn erg vriendelijk en open. Ik geniet volop van al dat kletsen want ik leer zo erg veel over de wereld etc. Was er maar een beroep waar je geld verdiend met praten over de wereld en alle mooie plekken. Denk dat ik dan snel ging solliciteren. Hmm elke keer als ik over werken nadenk krijg ik het benauwd want daar ben ik nog niet echt aan toe maar aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar het vinden van een passie en daarmee werk dat leuk is om te doen. Ik begrijp steeds beter dat pap eigenlijk een heel gelukkig leven heeft gehad omdat hij van zijn passie zijn werk heeft kunnen maken. Ik heb vaak gedacht maar man jij met je voetbal voetbal en nog eens voetbal, maar dat was gewoon zijn leven. Alles wat maar met voetbal te maken had bracht hem vreugde, soms ook vele ergernissen wanneer hij verloor etc, maar over het algemeen ging hij altijd fluitend en gemotiveerd werken. Romaine en ik hebben onze passie (buiten die in bed, hahaha) nooit echt kunnen vinden en doordat je met veel mensen praat ervaar je wat er allemaal op de wereld is en welke mogelijkheden er zijn. Ik denk dat Romaine haar passie trouwens al gevonden heeft in de vorm van yoga, zelfbewustzijn en creatief bezig zijn maar ik zou het echt niet weten. Ik kom op reis alsmaar mensen tegen die iets met producen te maken hebben. Ik hebben mensen gesproken die regisseur zijn, producer zijn , location manager zijn voor millionaire zoekt vrouw etc. etc. Misschien moet ik eens bij mijn oom Gino of neef Jim aankloppen voor wat tips over de film/muziek wereld, hahah. Och wie weet we zullen wel zien wat er op ons pad komt. Mochten jullie tips hebben of ideeën voor ons dan laat maar weten. Ben benieuwd naar jullie mening .

Voor de rest dus nagedacht over zulke dingen en genoten van de omgeving.

1. Oma Leentj:
    13 maart 2017
    Ja didi je hebt gelijk het kan niet altijd lang leve de lol zijn maar jou kennende kom je wel iets tegen net als johny iets wat jou ligt en romaine ook .jullie zijn jong godweet wat er nog op jullie pad ligt.liefs oma leentje groet de kids van mij.