Dag 137; Walk the dogs in Kurnell

5 april 2017 - Kurnell, Australië

Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt met Beau en Junior (de honden van Jodi en Lance). Wat een schitterende natuur. Het enige wat iets minder was, was dat het wat had geregend de dag ervoor en dus was het hier en daar een beetje modderig, een beetje maar, hihihi. De eerste plas modder/ water ging van: ieuw, gatverdamme, maaaaaaam hier ga ik niet doorheen, maar een paar plassen verder liepen we op de blote voeten overal doorheen. En de honden..... die vonden het geweldig. Die rende, sprongen, zaten, lagen in de modder en rende geregeld voor bij je zodat je lekker onder de modder kwam te zitten. Uiteindelijk kwamen we uit bij een nationaal park aan zee en konden we over de klif wandelen met schitterend uitzicht.
Na dik anderhalf uur te hebben gewandeld zijn we weer terug 'thuis' bij Jodi en Lance. Eerst even de honden afgespoeld en daarna zelf onder de douche gesprongen.
Even lunchen en daarna zijn we naar Barook strand gereden. Een half uurtje rijden vanuit Jodi en Lance. Een mooi baaitje met ontzettend veel vogels. Vooral kaketoes, papegaaien, blauwe en roze vogels. We keken onze ogen uit, maar dat is blijkbaar normaal hier, al die exotische vogels. Lekker even geluierd op het strand. Daarna even boodschappen doen en weer terug naar Jodi en Lance. Na het eten heeft Jodi met de kids acro yoga gedaan. In het begin even spannend, maar daarna was er geen stoppen meer aan. Leuk om te doen met kinderen; acro yoga.

1. Oma Leentj:
    9 mei 2017
    Dat was dollen met de honden romaine liefs oma