Dag 139; Relaxing day kurnell

7 april 2017 - Kurnell, Australië

Romaine vertelt;
Vandaag moeten Lance en Jodi werken. Wij hebben een rustig dagje.
Didi is samen met Joli nog een keer naar het nationaal park gewandeld en op de klif van het uitzicht gaan genieten.
Juna, Jessa en ik zijn 'thuis' gebleven. Wasje gedraaid, spelletjes gespeeld, tv gekeken. Och, we kwamen de dag wel door.
In de namiddag kwam de boks coach van Jodi even aan. Volgens Didi een markant type. Ik heb hem helaas niet ontmoet. Ik was druk met iets anders bezig. Geen idee wat, maar die boks coach is aan mij voorbij gegaan. Och, zoals wel meer dingen, hihihi.
Maar verder.... de boks coach liet weten dat we morgen zijn minivan mogen lenen. We hebben morgen met de rest van de familie van Claudio afgesproken om samen te gaan picknicken in een park. Nu dat we de minivan van de boks coach mogen lenen passen we samen in 1 auto. Goed geregeld.
's Avonds heeft Lance de vuurkorf aangestoken en hebben we marshmallows geroosterd en gegeten. Wat een zoete zooi, maar wel leuk om te doen. Die van Jodi vloog in de fik, hihihi.
Nog gezellig bij het vuur gezeten met een wijntje erbij. Wat willen we nog meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tiny:
    9 mei 2017
    Ik lees het al, een en al gezelligheid bij Jodi en Lance. Helemaal top!!!!