Dag 142; And the search for a camper continues

10 april 2017 - Sydney, Australië

Didi vertelt;

Vanochtend lekker ontbeten en weer met goede hoop op zoek naar een camper. We kunnen er wederom geen vinden en besluiten maar een auto te huren en dan met een tent te gaan kamperen. We kunnen wel een camper over 9 dagenoppikken in Brisbane dus leggen we  deze vast. De kids amuseren zich prima en genieten even van lekker hangen op de bank en tv kijken en wandelen wat door de buurt. Het is wel even stressen moet ik zeggen want we willen  morgen echt op pad en de kids hebben dit in de gaten. Op een gegeven moment komen ze boven en vragen ze of we even naar beneden willen komen. We lopen mee en wat hebben ze gedaan ? Ze hebben buiten een tafeltje neer gezet met stoelen , bloemetjes en lieve briefjes met de tekst " lieve papa en mama jullie hebben zoveel moeten regelen dat jullie dit verdienen" ze hebben hapjes voor ons gemaakt en trakteren ons op een selfmade restaurant ervaring. Super lief en heerlijk smullen die toostjes etc. Dankjewel lieve schatjes. We love you !!

Zo even ontspannen en nu kunnen we weer verder met zoeken en ja eindelijk vinden we een auto die betaalbaar is en genoeg ruimte heeft. We mogen een tent van jodi lenen en de rest moeten we even  onderweg  kopen in een kampeerwinkel. Dus de eerste 10 dagen met de auto en tent tot aan brisbane en dan de auto ruilen voor een camper. Eindelijk alles geregeld en wat een opluchting. We boeken deze snel en zo kan onze reis door Australië morgen beginnen. Voor de rest heel relaxt dagje en Savonds nog even gezellig eten en kletsen met Jodi en Lance en dan lekker het bed in want ik mag morgen vroeg op om met jodi de auto op te gaan halen in het centrum van Sydney.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tiny:
    9 mei 2017
    Wat lief en schattig dat de meisjes dat wel even gefikst hebben!!! Spannend!!!!!