Dag 143; Pick up the car and Blue mountains here we come !

11 april 2017 - Blue Mountains, Australië

Didi vertelt;

Zo vanmorgen weer eens vroeg op want ik rij mee met jodi naar Sydney om daar onze auto op te halen. Jodi's werk begint al vroeg om 7.30 uur en ze moet mij dus droppen om 7.00 uurmaar dan heb ik nog een uurtje de Tijd om wat te wandelen door Sydney. We hebben een mitsubuschi outlander gehuurd met 4x4 wielaandrijving en genoeg laadruimte voor de tent etc. Het ophalen duurt even want er kloot iets niet met de creditcard bla bla bla maar dan eindelijk kan ik rond 11.00 wegrijden uit Sydney. Het is een nieuwe auto met alles

er op en er aan en gelukkig automaat. Zo nu snel naar main en de kids om de auto in te laden en te beginnen aan onze reis door Australië. We nemen nog afscheid van lance en bedanken hem voor alles en starten dan onze rit naar de blue mountains. We rijden direct naar wen uitkijk punt ovee de blue mountains en het is erg mooi. Daarna rijden we naar wen youth hostel voor onze eerste overnachting want ik moet nog alle inkopen doen om te kunnen camperen. We mogen de tent lenen/hebben van lance en jodi maar we hebben nog geen luchtbedden, stoelen, tafeltje, gasfornuis, borden, bestek etc etc. Het youth hostel is een erg mooi hosten en ondanks de naam

Kom je er alle leeftijden tegen. Het is redeljjk betaalbaar maar camperen is denk ik net wat goedkoper. We eten ons nog even wat en genieten daarna in de woonkamer ruimte bij een openhaard van wat snacks en een wijntje. De kids spelen wat met andere kids die er ook logeren en zo eindigt weer een mooie dag.

1. Tiny:
    9 mei 2017
    Dat ziet er heel mooi uit. En nu op met het camperen zo leuk!!! Ik ga ook camperen met mijn kleinkinderen zo leuk!!!!