Dag 145; bush camping, witte duinen en avontuur

13 april 2017 - Seal Rocks, Australië

Didi vertelt;

Hunter Valley is niet echt een leuke plek om te blijven dus rijden we vanochtend door naar seals rock waar we een natuur camping hebben uitgezocht. Eerst maar eens de tent afbreken etc. Natuur campings zijn mooie campings midden in de natuur met weinig faciliteiten. Het is een mooie en iets kortere rit dan gisteren en wanneer we aankomen heeft de camping ook nog eens plaats. We zoeken een mooi plekje uit en bouwen ons kamp weer op. Het is wat werk elke keer met die tent maar we hebben weinig keus. Het is een super mooie camping aan de rand van de duinen, ja duinen hebben ze hier ook.

We maken direct een wandeling naar het strand en de kids genieten volop van de hoge duinen. Het is echt super mooi wit zand en wannee we bij de zee komen zijn wij echt helemaal alleen op het strand. Wat vreemd zon mooi strand en een camping er aan vast en niemand op het strand. De kids rennen lekker rond en oefenen de handstand. Dit willen ze erg graag leren dus oefenen ze het overal en nergens. Romaine en de kids maken wat zand art in de vorm van grote hartjes en we vermaken ons met wat strand spelletjes.

Wanneer we weer bij de tent zitten zien we onze eerste kookaburra. Hij komt zo bij onze tent zitten en even hallo zeggen. Ze worden ook wel laughing bird genoemd en wanneer je hun hebt gehoord begrijp je direct waarom. Het is inderdaad alsof ze lachen en je wordr er vrolijk van hanahaha

We koken gezellig wat op ons eenpits gasfornuis en maken er een gezellige avond van. De kids vinden het erg spannend want je hoort de hele avond door geluiden en het is pikke duister. Wanneer we in de tent slapen komt eerst jessa snacht bij ons liggen want ze hoort een dingo snuffelen aan de tent, een paar uur later denkt Joli een doorgedraaid aapje te horen, maar dat zijn de kookaburras die echt alle soorten geluiden hebben. Ja het is een hele gezellige nacht en de kids moeten dus exht even wennen aan alle dieren die hier romd  lopen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade