Dag 146; Hat head of toch Port Mcquairie

14 april 2017 - Port Macquarie, Australië

Didi vertelt;

Vandaag willen we via port Macquarie naar hat head rijden. Onderweg proberen we alvast een camping in hat head national park te boeken maar dit lukt niet omdat het paasweekend is en alles vol zit. We besluiten dus om tijdens de pauze in Port Macquairy even verder te zoeken. Wanneer we aankomen in port Macquarie gaan we ons lekker aan het strand ziiten met een koffie en eens alle campings afbellen. Echt alles zit volgenoekt en er is gewoon echt helemaal niks te krijgen.

Wat nu ? Uh we weten het even niet dus maar gewoon genieten van de koffie. Wanneer we naar links kijken zien we en bordje camping staan en we besluiten daar maar een kjjkje te nemen. Het is een kei leuke camping mwt zwembad en veel te zoen voor de kids, ligt aan het strand dus maar gelijk boeken. Wel een beetje duur maar ja het is pasen. We verkennen de camping en omgeving even en komen rerecht bij een skatepark. Wow die kids kunnen echt alles met die dingen. Je merkt ook echt het verschil in cultuur zo. Waar de nederlandse kids opgroeien met voetbal als sport groeit hier elk kid op met skaten en surfen. We genieten nog wat van de kunsten en wandelen dan rustig terug naar de camping waar we wat eten en gebieten van de sterrenhemel onder het genot van een wijntje maar weer eens hahaha.