Dag 147; ons eerste huisarts bezoek ?

15 april 2017 - Port Macquarie, Australië

Didi vertelt;

Vanmorgen eerst maar een naar de Huisarts voor romaine haar womd aan de vinger die maar niet over gaat. Bij de eerste huisarts kunnen we niet terecht want dan moeten we later terug komen maar bij de volgende kunnen we plaats nemen in de wachtkamer. Ik twijfel of ik ook naar mijn wond moet laten kijken maar ik denk dat die wel vanzelf over gaat. Na een uurtje wachten zijn we aan de beurt. De huisarts is een prettige vent en neemt alle tijd voor ons. Even kletsen over de reis etc terwijl er een volle wachtkamer zit. Hier hebben ze zeker geen 8 minuten per patiënt regel want hij is al 8 minuten bezig met tips te geven voor onze reis en dan kijkt hij ook maar even naar romaine haar wond. Ja, die is ontstoken en antibiotica is nodig. Ok even receptje uitschrijven en als jullie willen kun je hem laten verbinden bij de zuster in de behandelkamer. Zo ook hier even in de rij en dan kan de vinger verbonden worden. Ook deze dame heeft alle tijd voor ons en besteed meer tijd aan fotos zoeken op haar telefoon van de wallaby die ze verzorgt dan aan romaine haar vinger, hahahah. Erg lekker dat dat allemaal zo relaxt gaat hier. Zo romaine is geholpen en nu op naar de winkel om

Wat spullen te halen voor eten etc. Dan eindelijk terug naar de camping om te relaxen en genieten van de zon. We krijgen contact met de buren doe ook kids hebben in dezelfde leeftijd en na een aarzeling in het  begin hebben ze vrienden om mee te spelen. We gaan nog even lekker naar het strand. Wanneer we terug lopen van het strand lopen we uit bij een night food market waar live muziek gespeeld wordt. We gaan ons lekker zitten op ons strandlaken en genieten van de relaxte sfeer. We bestellen wat pizza en indiaas eten en voila a day in a park.

Wanneer we terug komen bij onze tent spelen de kids nog wat met de buren en genieten we nog maar eens van een glaasje wijn.