dag 151; Chillen in Byron Bay

19 april 2017 - Byron Bay, Australië

Zo, lekker vroeg op en de camping en Byron bay verkennen. Het strand ligt inderdaad nog geen 50 meter van onze tent af en het is een mooi breed strand met een super surf om te leren surfen. Helaas kan ik het water niet in en de kids vinden het spannend Onder volwassene dus houden we het nu maar even op wandeling naar het dorp. Het schijnt een hippie dorp te zijn dus we zijn benieuwd. In het dorp aangekomen blijkt het inderdaad iets hippies aan zicht te hebben maar dan meer ibiza hippie dus wat luxer allemaal. Niet echt wat we ervan verwacht hadden maar wel een leuk dorpje met winkels, restaurants en barretjes. We wandelen wat en doen wat boodschappen en daarna gaan we weer over het strand richting dorp. Joli en ik blijven wat langer winkelen want ze wil graag een bodyboard en dus even de beste en goedkoopste zoeken  maar al snel liggen we bij de rest op het strand. De kids spelen heerlijk en romaine gaat met hun mee bodyboarden. Ik kijk pijnlijk van het strand mee en vervloek mijn wond. Het is wel lekker vertoeven op het strand en de zonsondergang is best mooi. Wanneer we terug gaan naar de tent om te kokkerellen op ons eenpits fornuis ( ja we kunnen ook de camp kitchen gebruiken maar dit heeft wat)  komt we even een leguaan op bezoek. Hij komt heel dichtbij en we kunnen weer een beest afvinken van de wildlife lijst. Savonds komt er ook nog even een possum op bezoek en weer een vinkje op de lijst. Ook er erg apart dier zon possum en groter dan ik gedacht had.

De kids kijken zich nog steeds dagelijks de ogen uit van alle dieren die ze hier zien. We drinken nog een paar glaasjes wijn en genieten van de mooie sterrenhemel boven ons.