Dag 155; Happy Birthday Juna

23 april 2017 - Dicky Beach, Australië

Didi vertelt;

juna taihuttu birthday
Goedemorgen allemaal. Yes we hebben er nog een tiener bij. Juna is jarig en ze slaapt nog heerlijk. Wij blazen de laatste ballonnen op en zetten de laatste puntjes op de i qua versiering. Wanneer ze wakker wordt mag ze alle kado's uitpakken op bed. Ze straalt helemaal en ze is trots een tiener te zijn. Het mooiste aan Juna is dat ze echt oprecht heel blij kan zijn met kleine kado's. Gewoon een stuiterbal of knutselspul en je ziet haar hele gezicht lachen.
Ze vind het heel bijzonder om jarig te zijn in Australië. Het is natuurlijk ook wel gek maar wel mooi om mee te maken. We vullen de dag met spellen en vele facetime gesprekken met familie en vriendinnetjes. Voor de rest spelen de kids samen met de kado's op het strand en bij de caravan en eten we een mooie roze taart. De hele dag staat in het teken van juna en dus eten we savonds lekker Pizza. Weer een voordeel van de camper. We hebben een oven hahah dus dat scheelt dure pizza's kopen in een restaurant. Juna's favourite pizzas zijn namelijk vaak de goedkoopste uit de supermarkt met niet teveel ditjes en datjes er op. Gewoon een simpele magaritha.

Het was een heerlijke dag en voor Juna mocht de dag nog veel langer duren maar na het kijken van de film die voor haar verjaardag heeft gekregen valt ze als een brok in slaap. Wij evalueren weer de dag met een wijtje erbij, de enige betaalbare alcohol in Australië, hahahah. We realiseren ons steeds meer dat we echt iets mooi aan het doen zijn met de kids en de twijfels over of we het goed doen verdwijnen langzaam aan steeds meer en worden vervangen door dankbaarheid voor deze mooie tijd die wij meemaken met de kids. Ze leren zo veel van deze reis en ze ontwikkelen zich zo positief dat je als ouders hier alleen maar van kan genieten.