Dag 158; pialba beach free aqua parc

26 april 2017 - Hervey Bay, Australië

Didi vertelt:
We besluiten vandaag maar weer eens een Relax dag in te lassen. Met kids moet je het reistempo echt aanpassen anders worden ze lastig hahahah. We gaan even de jeep regelen voor fraser island en doen de boodschappen voor de twee dagen op fraser. We hebben de auto twee dagen gehuurd en overnachten dus 1 nacht op het strand in tentjes. Morgenvroeg kunnen we de jeep ophalen en de camper laten staan bij het verhuurbedrijf.

We lopen smiddags even het strand op om  het eb strand te bekijken. Bij eb is de zee gewoon echt 300 meter terug getrokken en dat geeft een raar gezicht.  We wandelen tot aan de zee en weer rustig terug. Onze camper staat ongeveer 25 meter van het strand en vanuit onze stoeltjes is het heerlijk genieten van de zee. We gaan nog even met de kids naar het aquapark. Jessa valt weer eens tijdens het wilde spelen en de wond die al ontstoken is ligt weer helemaal open. We denken dat Jessa dezelfde bacterie als ons heeft dus verschonen we de wond vaak zodat ze niet aan de antibiotica hoeft.
 Het schoonhouden is nogal lastig met Jessa want ze speelt erg graag met alles dat vies is. Och ja we hopen maar dat het goed gaat denk je steeds en dan komt ze weer terug met schaafwonden etc. De ret van de dag doen we relax aan en tijdens het eten komt er nog een possum met baby op haar rug ons vergezellen. Het blijft indrukwekkend hoeveel dieren er gewoon dagelijks om jou heen lopen en vliegen. We maken het niet te laat want morgen moeten we om 6.15 uur de jeep ophalen.