Dag 16: Mae Nam,Silent beach treehouse

2 december 2016 - Koh Samui, Thailand

Romaine vertelt: Vandaag een redelijk rustige dag gehad. Eerst lekker ontbeten. De zee was erg onrustig, dus daar zijn we niet in geweest. We hebben wat gepraat met Julia en Claudio. De meiden hebben met het dochtertje, Tilda gespeeld. Ontbijt treehouse Kids op bed met tilda Voeten verven 1 Jessa voeten geverfd

Vandaag is er een avondmarkt in Bo Phut, daar willen we naartoe gaan. Even opfrissen, aankleden en dan rijden we rond 16.30 met de scooters naar Bo Phut. Het is niet ver rijden, zo'n 10 minuutjes.

Markt

Er zijn heel veel eetkraampjes met erg goedkoop en heerlijk eten. We treffen Julia en Claudio op de markt en lopen samen verder

. Eten markt

Helaas begint het te regenen. We zoeken een eettentje en komen uit bij de Happy Frog. Het stelt niet veel voor, maar het eten is heerlijk. We lopen verder over de markt, maar door de regen is de lol er snel vanaf.

Terug naar de scooter, maar eerst nog even bij de Seven-welven naar binnen. We rijden door het donker terug, dus het laatste stukje door de rimboe is SPANNEND. Daar is geen straatverlichting en door de regen is de weg modderig geworden. (Zie video, ik heb er weer wat nieuwe video's bijgezet). Op het filmpje door de jungel zeg ik dat ik het laatste stukje loop ivm de modder, maar wat denk; ik ben er gewoon door gereden. Eeeeeeee, goed van mij, hè. Hihihi, de modder viel reuze mee.

Terug bij ons hutje hebben we nog gezellig samen gezeten met een paar andere gasten en lekker een mai tai gedronken. Mijn favoriete cocktail hier. Didi zit elke avond aan de sangsom met cola.