Dag 161: I love Rum and 1770

29 april 2017 - Bundaberg, Australië

Didi vertelt:
Zo, het is inmiddels alweer 29 april en we rijden vandaag richting het dorpje 1770. De afstanden worden steeds iets groter aangezien en grote stukken tussen zitten die wij niet interessant vinden maar het is goed te doen. Op de heenweg stoppen we eerst nog even in bundaberg bij de bundaberg rum fabriek. Ik drink nogal graag rum dus een must see voor mij. We kopen er een flesje en bekijken de fabriek. Daarna gaan we aan de rivier bij een speeltuin picknicken en rijden we verder richting 1770. Tot nu toe hebben we nog weinig kangaroos in het wild van dichtbij gezien maar plotseling springen twee grote voor de auto de weg op. Gelukkig kan ik nog remmen en raken we ze niet. Australiërs zeggen gewoon gas geven en niet uitwijken. Ja wij vinden de kangaroos leuke en schattige dieren maar de aussies zien ze als een plaag.

Wanner we bij de camping aankomen blijkt deze vol te zitten. Wat denk je? Ze hebben weer eens een lang weekend hier. Mijn god wat hebben die gasten veel vakanties en vrije dagen hahaha.
 We moeten dus uitwijken naar een natuurpark waar we op de parkeerplaats camperen. Erg mooi park en lekker goedkoop zo. We eten wat en maken nog een wandelingetje en gaan dan lekker slapen. Morgen weer een dag.