Dag 162: A 1770 bedbug storry

30 april 2017 - 1770, Australië

Didi vertelt:
Vandaag rijden we nog een keer naar de camping waar we gisteren wareb want die ligt mooi aan een strand. Onderweg komen we naast een makt dus even stoppen en kijken. Een echt marktje met Australische sfeer. We maken ons rondje en kopen wat spulletjes  en rijden weer verder naar de camping. Ze hebben een plekje vrij dus gelukkig. Het is een hele mooie plek aan het strand met een mooie vuurkorf voor savonds. Jessa is vandaag walker geworden met heel veel bultjes en we dachten in eerste instantie muggen maar het zijn er zoveel dat we de camper voor de zekerheid controleren.  En wat blijkt , we hebben bedbugs. We vinden tientallen bug volgezogen met bloed van de kids. Ze zitten allemaal onder de bulten en het jeukt verschrikkelijk. We zijn een halve dag bezig met poetsen en alle lakens te wassen maar we denken ze allemaal er uit te hebben. Daarna genieten we even met een wijntje van de zonsondergang op het strand.

Savonds steek ik de vuurkorf aan en eten we wat aan het vuur. Vuur heeft iets aparts. Je kunt er zo uren naar zitten kijken terwijl je van de warmte geniet. Het is heerljjk, alleen stinken we erna zo erg naar vuur dat we toch maar even douchen voordat we naar bed gaan. Wat een lekker dag ondanks die KUT bedbugs.