Dag 176 Van een lek luchtbed naar een luxe park.

14 mei 2017 - Port Douglas, Australië

Didi vertelt;
Wat een kut nacht, de lichtbedden liepen dus wel fucking leeg. Doordat ik wat zwaarder ben dan romaine sliep ik op
De grond en verplaatste de lucht zich fijn naar romaine zodat zij wel lekker lag hahahah. Ok not funny en ga ik zeker niet nog een nacht doen. Joli had hetzelfde probleem met juna en jessa. Ok dus even zoeken naar een oplossing, maar niet voordat we ontbeten hebben. We hebben besloten om naar cairns te rijden en daar op een camping een huisje te huren. Hebben de kids de laatste 4 dagen nog lekker lol en een goede nachtrust voordat we weer verder trekken. We vinden een top camping met twee zwembaden, een waterpark, activiteiten etc en besluiten daar heen te rijden. Eerst maar eens de tent inpakken en kijken of we alles in de auto krijgen. Nou het past allemaal net en we hoeven alleen maar het camping tafeltje te laten staan. Zal een andere reiziger wel van genieten. Doei tafeltje en port Douglas en op naar Cairns. Onderweg stoppen we nog op een paar mooie en leuke plekken. Op een plek zijn allemaal stapels van stenen gemaakt aan zee. Het is een heel leuk gezicht en we maken natuurlijk ook onze eigen stapel. Eentje zo hoog mogelijk en eentje van 5 stenen die symbool staan voor ons. Er liggen nog een paar mooie plekje onderweg waar je heerlijk kunt vertoeven op het strand zoals ellis beach en palm cove. Wanneer we ik cairns aankomen op de camping bljkkt hwt inderdaad een top camping met top prijzen te zijn maar naar een kleine rondleiding in een leuke nemo golfcar over het park begrijpen we ook waarom. Er is echt van alles te doen  en het park is tip top verzorgd. Het huisje wat we krijgen heeft twee slaapkamers dus das weer fijn ivm onze nachtrust etc. Het heeft een mooie veranda met bbq en ligt pal aan het zwembad. Wat een luxe naar al die natuurcampings die we gehad hebben. Och ja even genieten en voor je het weet liggen de kids al in het zwembad. Wij genieten even op onze veranda van een wijntje en duiken erna mee het zwembad in. Lekker rustig een bbq erna en even het park verkennen en zo komt er weer een einde aan een leuke dag. Kids het bed in, wij nog een wijntje en kletsen over de toekomst en dan maar weer zonder enig idee naar bed hahah.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl