Dag 178 Happy birthday mama romaine

16 mei 2017 - Cairns, Australië

Mama is jarig en dat zullen we vieren. Eerst maar eens de kado's op bed en daarna gezellig ontbijten. Croissantjes etc, aan alles is gedacht. Mama mag vandaag kiezen wat we allemaal gaan doen en ze wilt graag naar jet lagoon esplenada in cairns. We pakken de picknick mand etc in en gaan er rijden er heen. Onderweg wel nog even langs de brillenzaak want de bril wil ze toch graag ruilen. Een uurtje later is de keuze gemaakt en heeft ze een nieuwe bril.

Het lagoon is heerlijk en erg mooi met wit strand etc. De kids spelen wat in het water etc en we picknicken wat in het park. Een heerlijk ontspannen middag genieten van zon, lagoon en strand. Shit ik ben vergeten geld in de auto parkeermeter te doen en dus ren ik er snel heen. De parkeerwachter is net aan zn ronde begonnen dus ik ben net op tijd. Weer een paar uurtjes gratis geparkeerd, hahaha. Rond etenstijd rijden we terug naar de camping. Hier gaan we nog samen naar een film kijken in de openlucht bioscoop en genieten we van wat pizza. We drinken ons nog wat wijn en maken er een gezellige avond van. Romaine krijgt natuurlijk Savonds nog een heerlijke massage van mij en zo vieren we dat ze weer een jaartje ouder is. 39 al, dat oud wijf hahahahaha.

Oh ja er is toch ook wat twijfel over deze bril dus morgen toch nog maar een keer terug kijken voor een andere.