Dag 182 t/m 184 ; Heel warm , beachlife, goedkoop lekker eten en muziek.

20 mei 2017 - Kuta, Indonesië

La walon hotel la walon beeld

De eerste drie dagen kuta vullen we met heerlijk eten, wat hangen aan het zwembad, shoppen, surfles en genieten van de zonsondergang.

La walon pool   La walon pool

Smorgens heerlijk ontbijt met scrambled eggs, fruit en koffie. De kids een tosti, fruitsapje en thee. Toch wel lekker om zo weer aan te kunnen schuiven aan tafel en bediend te worden en al helemaal voor €2 pp. En het is echt heel warm, dus echt zwem an strandweer. Ja het voelt gewoon heerlijk om hier te zijn. Ook als we weer naar het strand lopen en je 1000 keer wordt aangesproken met massage, brading, hey boss etc. Het boeit niet en het hoort gewoon bij Azië. We genieten volop van de dagen en het hotel is netjes en ligt in jalan popies 1. De straat waar we vroeger tijdens onze eerste reis ook sliepen. Lekker genieten van de zonsondergang en erna van het overheerlijke eten. Man man man wat smaakt dat eten hier goed en wat is het gezond. Nasi , sate, verse groenten etc. Das toch wel genieten na 2 maanden campingfood.

Juna Sate Brading bali beach jessa vlegjes jessa haar

We vullen de komende dagen met lekker luieren aan het zwembad, zoeken naar een leuke plek voor een tijdje en stiekem toch maar weer wat nadenken over de toekomst. Ik heb een berichtje ontvangen van een van de mensen die we tijdens de reis hebben leren kennen met een idee om geld te verdienen dus ook daar ga ik mij in verdiepen.  We doen echt niet veel meer dan genieten van het weer en het lekkere eten. Juna worden de nageltjes gelakt, jessa de haren gevlochten, ik geniet van massage a €4 voor een uur en joli neemt haar eerste surfles. Ze deed het al heel goed en kon na 1 les al zelfstandig de golf nemen en op de surfplank blijven staan.

Joli surf Joli Surf Joli didi surf Sunset bril

Oh ja we hebben nog een usb stick vol laten zetten met de nieuwste films voor de kids. Ja dat kan hier in Indonesië , je loopt een winkel in geeft een usb stick, kiest de films uit en een uur later haal je de stick op met alle films erop. Je betaald ongeveer € 0,45 per film dus daar kun je het zelf niet voor doen.

kids beach Main beach Sunset kuta

We hebben ook een nieuw goedkoop hotelletje gevonden in seminyak aan het strand en zullen daar vanaf de 23e heen gaan. Eens kijken hoe het daar is. We genieten nog van wat live muziek savonds tijdens het eten wat ook weer een van de voordelen is van Azië. Altijd en overal muziek en meestal live. We zullen ook nog wel een weekje naar de Gillis gaan maar eerst maar eens seminyak en canggu.

Ik kan ook echt niet meer schrijven over deze dagen want het zijn gewoon heerlijke relaxte luierdagen zonder al te veel actie en das wel lekker na twee maanden trekken door australie.

1. Tiny:
    28 mei 2017
    Heerlijk zit zo te genieten van jullie verslagen!! Hier eindelijk ook heerlijk strandweer. Have fun allemaal
  2. Hilly:
    31 mei 2017
    Prachtig om jullie te volgen, stiekum een beetje jaloers. Beetje heimwee naar Bali, maar zo genieten we toch weer een beetje mee. Bedankt voor jullie mooie foto's en verhalen. Lieve groetjes. Roeland en Hilly