Dag 188 Happy Birthday Papa

26 mei 2017 - Canggu, Indonesië

Heerlijk wakker worden met ontbijt op bed en kado's uitpakken. Ik krijg wat leuke armbandjes , korte broek en een tshirt en nog wat leuke dingen. Ik mag vandaag kiezen wat we doen, yeah. Laten we naar canggu gaan en daar eens kijken hoe het is. Canggu is totaal anders dan we verwachten maar er hangt wel een lekkere rustige relaxte sfeer. We lopen een stuk over het strand en daar komen we een strandbar met zwembad tegen. Kids willen er graag heen dus laten we even kijken. Het is een luxe strandbar waar een prijskaartje aan hangt maar och ik ben jarig dus laat gaan die wagen. Ik moet de creditcard inleveren en er is een minimum besteding dus dat zegt eigenlijk al genoeg.  We genieten er van en laten ons lekker verwennen met drankjes en hapjes en nemen af en toe een duik in het water. Ongepland een super verjaardag gehad en niks is lekkerder daneen baco op een mooi strand in een leuke sfeer heerlijk.

We besluiten een stuk door het dorp te lopen en drinken ons nog een koffie terwijl
We op de taxi wachten. Lekker met de taxi naar het hotel, even opfrissen en daarna heerlijk dineren op het strand. Ik geniet van het eten en de baco's en voel mij echt jarig. Nog een heerlijke massage en wat knuffels van main en op naar mijn 40e in 2018. Wow 40 alweer volgend jaar. Wat gaat het leven snel dus maar dagelijks blijven genieten.

1. Tiny:
    6 juni 2017
    Nog van harte gefeliciteerd Didi!!!!Het begint bij ons ook weer te kriebelen ben aan het kijken voor vluchten. Heb je al een idee waar jullie ongeveer gaan stranden welke plaats? Geniet heerlijk verder met de dames!!! Groetjes