Dag 21: Lamai, Lamai Inn 99

7 december 2016 - Lamai, Thailand

Romaine vertelt:

Dag 22 is rustig verlopen. Geen regen en de zon liet zich af en toe zien. De meiden hebben vandaag eerst huiswerk gemaakt en zijn daarna het zwembad ingedoken. Didi en ik zijn een strandwandeling gaan maken.

Er is heel veel zand weggespoeld, echt veel en erg liggen nu heel veel mooie schelpen. Kijk, dat is nu echt een bezigheid voor mij. Heerlijk, schelpen zoeken, dat kan ik uren doen. Echter, Didi, die had zin in een strandwandeling, maar als ik schelpen ga zoeken dan loop ik tergend langzaam, hihihi. Uiteindelijk heeft Died er zich bij neergelegd en is mee gaan zoeken. Volgens mij vond hij het best fijn. sssst tegen niemand zeggen, hoor.

We zijn zo toch best wel ver gekomen tot dat we op een punt kwamen waar het strand (door alle regen) in tweeen is gesplitst, er stroomt nu een riviertje van het binnenland de zee in. Op de terugweg weer schelpen gezocht, maar nu op een iets sneller tempo. Died had er genoeg van.

Terug bij de bungalows, zijn de meiden zich lekker gaan douchen en daarna zijn we op het strand een, tja wat zal ik ervan maken, late lunch of vroeg avondeten. Eten Didi en Joli

Het was 17.00 uur. Daarna zijn de meiden nog schelpen gaan zoeken en wij hebben nog lekker geborreld. De lucht was echt mooi.

Schelpen zoeken Schelpen zoeken Schelpen zoeken Lucht Lucht Lucht

Rond 21.00 uur terug bij de bungalow. Didi is met Joli en Juna naar de massage gegaan en ik ben met Jessa wat spelletjes gaan spelen. Joli, Juna en Didi hebben een olie massage genomen en vonden het heerlijk. Nu lekker slapen.