Dag 24: Lamai, Best Resort Lamai

10 december 2016 - Lamai, Thailand

Romaine vertelt:

We staan op met een lekker zonnetje. Zita, Niek en Kajo slapen nog. Ze moeten wennen aan het tijdsverschil. Wij gaan alvast ontbijten. Behalve Jessa. Ze heeft geen honger en wilt voor het huisje van Zita wachten tot dat ze wakker zijn. Jessa wilt geen moment met Kajo missen. Ik laat haar maar en wij lopen naar het restaurant. De manager staat ons met een brede glimlach op te wachten. We bestellen ontbijt. Weer is er iets niet aanwezig wat we bestellen, dus....no problem en hij springt weer op zijn scooter.

Na het ontbijt zijn we aan het zwembad gaan liggen. Niek en Zita zijn inmiddels ook bij ons aangeschoven. Kajo moet even wennen aan het water, maar eenmaal gewend krijgt hij er geen genoeg van.

Allemaal in zwembad Didi in zwembad met Kajo Allemaal in zwembad

In de middag eten we iets op het strand en zwemmen in de zee. Ook daar geniet Kajo van en de meiden amuseren zich super met Kajo. Rond 17.30 gaan we terug naar de bungalows. Nog een duik in het zwembad, even opfrissen en dan het dorp in. We hebben wat wandelen, daarna wat eten, bij een darttentje wat ballonnen stuk gegooidDarts gooien Darts gooien

en terug naar onze huisjes, want het was alweer laat genoeg. De kinderen naar bed gebracht en wij buiten nog wat gedronken en gepraat over vanalles en nog wat. Savonds bij de bungalow