Dag 30: Lonely beach, Nature beach resort

16 december 2016 - Koh Chang, Thailand

Romaine vertelt:

Vrijdag 16 december.
Gisteravond zijn Didi en Niek nog scooters gaan huren. Ook zijn ze toen bij een paar baaitjes verder op gaan kijken, maar daar is het rotsachtig en er is zo goed als geen strand. Die kant van het eiland moeten we dus niet hebben. Natuurlijk zijn ze ook samen in een barretje wat gaan drinken, maar dat vergeten ze te vertellen, hihihi.

Vanmorgen eerst met z'n allen ontbeten. Daarna zijn Didi en Niek op de scooters gesprongen om op zoek te gaan naar een andere verblijfplaats. Zita, ik en de kids hebben ons hier op het resort vermaakt. Er is een zwembad en een prachtig strand. WiFi restaurant Uitzicht restaurant Kajo en Jessa restaurant Strand kids Kids strand

De mannen zijn om 9.00 uur vertrokken en kwamen rond half 2 terug. Helaas, niet gevonden wat we zoeken.
's Middags zijn Zita en Didi verder gaan zoeken, weer geen succes. Dat wordt dus nog een nachtje hier in Nature Beach Resort vertoeven. Het bevalt ons hier goed, maar tja, die prijs. We zitten liever iets goedkoper.

's Avonds zijn wij met ons gezinnetje het dorpje ingegaan om iets te eten. Niek en Zita zijn op het resort gebleven, want Kajo was er niet zo lekker aan.
Het dorpje is echt heel gezellig. Veel backpackers, een relaxte sfeer en de prijzen van het eten zijn hier veel goedkoper dan die van Koh Samui.

Terug bij het resort hebben we weer wat gezocht op het internet naar wat bungalows. Didi en Zita hebben besloten om morgenvroeg, op tijd, weer op de scooter te springen en verder te gaan zoeken naar een goedkopere plek.

1. Oma Leentj:
    20 december 2016
    Wat leuk romaine ik hou alles bij over je mails. Elke dag zijn jullie in mijn gedachte en ben bkij dat jullie het zo fijn hebbenprettihe kerst en een voorspoedig 2017 ! Tot hoors liefs oma leentje hier is het koud.