Dag 35 Lonely Beach Nature Beach Resort

21 december 2016 - Koh Chang, Thailand

Dag 35

Didi verteld: Vandaag is niek jarig. Hij gaat met zita en kajo naar een waterval kijken. Wij besluiten niet mee te gaan omdat we de dag ervoor al zijn geweest. Voor ons dus een rustig stranddagje. Na het ontbijt maken de kids wat huiswerk en erna mogen ze gaan zwemmen. Ze spelen veel en erg leuk met Sofia en Sivert, de twee noorse kids.  Ze zwemmen samen, tekenen samen en hebben dus erg veel lol. Ze spreken engels met elkaar wat dus heel goed is voor hun allemaal. Je merkt vooral bij joli dat ze enorme stappen maakt in de engelse woorden en zinnen. Maar ook leren ze een klein beetje noors, klinkt erg leuk. S' avonds zijn ge gezellig gaan eten in een restaurant waar we deense gehaktballen konden eten met aardappel puree en vette jus. Heerlijk hollands/deens gerecht dus. Is de eerste keer sinds we hier zijn dat we weer bekende hap eten dus wel leuk voor een keer. daarna  zijn we naar ons resortje gegaan waar we nog goedkoop hebben gedronken ( drank etc gekocht bij 7/11) wat je moet weten: een flesje sangsom kost 145 bath = €3,85 en een fles cola kost 30 bath en daar haal je ongeveer 6 sangsom coke uit. Als je 1 sangsom coke besteld bij de barretjes betaal je tussen de 120 en 180 bath per glas dus een besparing van minimaal 500 bath . Ja zo rekenen we, vooral ik, heel wat om de kosten zo laag mogelijk te houden zodat we ook lang weg kunnen blijven. We denken steeds vaker dat we misschien wel eens wat langer dan gepland weg kunnen blijven en dan telt dus elke cent. Maar goed, Savonds dus heerlijk gekletst en gedronken en de 32e verjaardag van niek gevierd. Op naar dag 36.

Verjaardag niek