Dag 39 klong Prao beach, Magic resort

25 december 2016 - Ko Chang, Thailand

Didi verteld:

Dit was de ergste dag van de hele vakantie aangezien we de laatste kerstinkopen moesten doen en het was bloedheet en we hadden de avond ervoor wat gedronken en laat naar bed gegaan. Maar goed, we hebben eerst lekker ontbeten en vervolgens zijn de kids gaan zwemmen en pap en mam de inkopen gaan doen. Het was een flinke zoektocht maar uiteindelijk zijn we geslaagd en was iedereen happy. Ik dacht bij mijzelf dit is net wat ik niet wilde en waarom ik voor de kerst ben vertrokken maar je moet de kids tevreden houden he. Kids hebben de hele dag gespeeld en gezwommen met ziet, niek en kajo en toen wij klaar waren zijn we nog even mee gaan zwemmen. S'avonds hebben we ons tweede kerstdiner gedaan bij een thais/italiaans restaurant. Het eten smaakte erg lekker maar de kids waren door het dolle heen want het was surprise avond. Jessa heeft denk ik wel 1000 keer gevraagd is het al bijna donker, gaan we bijna beginnen etc. Uiteindelijk begon dan eindelijk de surprise avond en je kon aan de ogen van de kids zien dat ze het spannend maar toch heel leuk vonden.  De kids hadden natuurlijk emmers gevuld met tattie waar wij de cadeaus uit moesten halen en we hadden allemaal leuke mooie gedichten geschreven met hier en daar wat opdrachtjes. Lachen gieren brullen voor de kids dus. Later nog wat geborreld en lekker gaan slapen.

Begin surprise Jessa surprise 1 Jessa surprise 2 Jessa surprise 3 Jessa surprise 4 zita surprise 1

Zita surprise2 Surprise zita3 Juna surprise 1 Juna surprise 2 Juna surprise 3 Juna surprise 4 Joli surprise1 Joli surprise2 Niek surprise 1Niek surprise 2 Didi kopstand Didi cadeautje uitpakken Merry chrismas strand