Dag 43 Klong Prao beach, Magic resort

29 december 2016 - Koh Chang, Thailand

Didi verteld

Vanmorgen was het wat bewolkt en besluiten we dus onze reisverhalen na het ontbijt wat bij te werken. Tijdens het bijwerken komt Zita en  vraagt of ik de mail van de notaris heb ontvangen, Ik ga kijken en ja ik heb de mail ontvangen. Alles is rond, Gino koopt het huis van pap en mam en iedereen krijgt zijn erfenis. In de mail staat de definitieve berekening en natuurlijk moet ik dat weer helemaal herberekenen omdat ik zeker wil zijn dat het goed is. Ik weet niet wat het is maar de Thaise zon zorgt ervoor dat je denkvermogen op een laag niveau wordt gezet want Romaine moet mij uithelpen met een zeer simpele calculatie. Ik heb nog even contact met de heer grubben van rivierdael (even reclame maken) en alles is nu helder en kan doorgaan. Ik ben erg tevreden over hoe de heer Grubben ons geholpen heeft! Na het bijwerken van ons blog en berekenen van alles vinden we het goed en gaan we lekker op een nabijgelegen strandje relaxen. Heerlijk lui dagje waar niet veel over te vertellen valt. We willen eigenlijk naar koh kood ( een eiland in de buurt) maar daar zit alles vol omdat het bijna nieuw jaar is. vanaf 2 januari wordt het overal weer rustiger en we besluiten dus op gino te wachten op koh chang en dan samen verder te gaan naar koh kood etc. Ja ik verheug mij echt op de komst van Gino want dan is het gezin helemaal compleet en kunnen we even samen genieten na zoveel maanden en alle gebeurtenissen.   Wij moeten de 15e even Thailand verlaten wegens onze visums dus waarschijnlijk gaan we dan naar Vietnam en de Filipijnen en als het aan mij ligt dan naar Indonesie, australie ( hier kunnen we slapen bij familie van claudio, dus goedkoop) en nog heel veel andere landen, hahaha. Ik weet zeker dat leven in een zonnig land echt wel fijner is dan Nederland dus wie weet komen we iets tegen. Ons huis in Nederland is nog niet verkocht dus mochten jullie iemand weten ....., dan snel even tippen. hier wat foto's van deze heerlijke luie dag.

Kids spelen op strand 1 Kids spelen op strand 2 Kids spelen op strand 3 Didi en romaine ligstoel Zonsondergang 1 Didi selfie Didi met kajo selfie Didi, romaine en joli selfie Didi en joli selfie Foto restaurant Didi zonsondergang Kids zonsondergang l 1 Kids zonsondergang 2 Zonsondergang 2  Kids zonsondergang 4 Avondeten 1 Avondeten 2 Dikke vette nachtvlinder