Dag 45, Klong Prao Beac, Magic Resort

31 december 2016 - Ko Chang, Thailand

Didi Verteld:

Time flies, het is alweer 31 december en dus weer een jaar voorbij. Niek en ik gaan op zoek naar nog wat vuurwerk maar er is weining te vinden. We slagen met allebei een matje en wensbalonnen en party poppers. Overdag lekker wat aan het strand gehangen en samen gepicknickt. We zin savonds wat gaan eten aan het strand. Kids hadden erg veel zin in een gig tisch vuurwerk  maar de vuurshow die we tijdens het eten zagen was bijna spectaculairder dan het vuurwerk savonds. Waarschijnlijk toch wat klein gehouden in verband met het overlijden van de koning. Hier merk je overigens voornde rest weining van maar je merkt wel dat er een enorm respect voor de koning is. We hebben de chinese matten afgestoken en daarna de wensbalonnen met al onze wensen de lucht in gelaten. Ben benieuwd of de wensen in 2017 uit gaan komen. Lekker gezellig wat gedronken en fotosesies gemaakt met wat thaise jeugd. Ze willen op een of andere manier allemaal op de fotos met ons en hoe zatter ze worden hoe meer fotos ze maken. Een van mijn vroegere wensen is natuurlijk al deze reis dus ben benieuwd of 2017 mij /ons gaat brengen.

Wij wensen jullie allemaal een waanzinnig 2017 met heel veel liefde, geluk en gezondheid! Dat al jullie dromen mogen uitkomen en volg jullie hart !

Didi , Romaie, Joli, juna en Jessa

Eten ny Eten ny 2 Ny ziet kajo niek Wensballon