Dag 53, klong chao, koh kood , Mark house

8 januari 2017 - Ko Kut, Thailand

Didi verteld;

Romaine wordt niet lekker wakker en heeft nog steeds krampen en is erg moe. Zita neemt de kids alvast mee naar het strand en ik kijk of ik wat voor romaine kan betekenen. Ze wil gewoon slapen en niks eten en dan weet ik dat ik haar beter ook alleen kan laten want anders wordt ze gek van mij hahaha. Ik ga dus ook naar het strand en probeer de kids zo lang mogelijk te entertainen zodat main wat rust krijgt. Heerlijk stranddagje en kids amuseren zich prima.

Didi strand Joju beach Kajo beach

Rond een uur of 15.00 gaan we terug en romaine is al wat opgeknapt. Jessa wil nog een dutje doen dus gaat ze met mama samen nog effe liggen. Joli en juna vermaken zich op hun kamer en gino en ik besluiten even te gaan kanoën op de rivier. Erg mooi net zoals je in de films ziet. Het is er heel rustig en mooi. Hier en daar een resortje aan het water maar voor de rest alleen maar mangroves.

Kano1 Kano2

Wanneer we terug komen hebben we toch wel onze spiertjes gebruikt en  nemen we nog een massage op een cliff met heel mooi uitzicht over de zee. Heerlijk genieten. Normaal laat ik mij het lieft dagelijks masseren maar ook gezien ons budget doe ik het max 1 x per week en zelfs dat vaak nog niet. Ik maak nog wat grapjes met de masseuse en gino maakt er foto's van. Onder het masseren zegt ze namelijk. You are big, refererend naar mijn rug spieren, maar gino hoort dat en reageert met is he really big refererend aan mijn piemel. Ik doe de hand onder mijn handdoek en imiteer een .... pik en gino fotografeert. De masseuse ligt dubbel van het lachen.Massage Massage 2

Wanneer we bij ons huisje terug komen zien we dat joy, zita haar vriendin, is aangekomen. Ze komt 3 weken op vakantie en zo bestaat de groep inmiddels uit 11 mensen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Savonds lekker weer wat gegeten en nageborreld op onze veranda. Romaine besluit naar bed te gaan om de laatste krampjes te verwerken dus ik vraag niek en gino of ze zin hebben om er eentje te gaan drinken ergens. We pakken de scooters en vinden al snel een heel relax reaggy barretje waar we een paar uurtjes chillen en verhalen uitwisselen met andere reizigers. Heel leuk en mooi om al die verhalen te horen en zo pik je ook weer wat dingetjes op van hun. Er wordt wat gitaar en cajon gespeeld en gezamenlijk bob marley liedjes gezongen. Heerlijk relaxt gevoel en helaas sluit het barretje om 2.00 uur. De basoda ( rum met soda) smaakt mij goed en heb nog steeds geen cola gedronken. :-). Lekker slapen want morgen is er weer een dag.