Dag 56 klong chao, ko kood, Marks house

11 januari 2017 - Ko Kut District, Thailand

Didi vertelt;

Gisteren weer een druk dagje achter de rug met de waterval. Dat was trouwens echt leuk. Vandaag dus weer een stranddagje om te relaxen. We rijden met de scooters naar een willekeurig baaitje. We komen uit bij ao khlong hin. Heel mooi baaitje met wit strand , palmbomen met hangmatten, schommels etc. Echt waanzinnig mooi. Natuurlijk worden hier de nodige foto sessies gemaakt want dit is echt hoe je een strand wilt zien.

Strand Fam strand

Er liggen maar heel weinig mensen op het strand dus het voelt als een privé baaitje. Wanneer de zee zich begint terug te trekken amuseren de kids zich met niek in de overgebleven plassen met visjes en krabbetjes. Ze proberen ze te vangen en niek bouwt een heel systeem om ze in de val te lokken. Gino en ik frisbeeen wat en zo genieten we van een heerlijke strand dag. Ik vind eindelijk de kleuren die mij goed staan, maar het model maakt direct een hippie achtige guru van mij. Joy wilt hem helaas niet afgeven :-(.

Didi kleur Romaine strand Juna schommel

We lunchen hier lekker wat en wanneer de zon ondergaat zie ik in dat het niet het perfecte baaitje is want het heeft geen  sunset. Bijna perfectie gevonden maar we moeten dus nog even verder zoeken en dat vinden we helemaal niet erg :-). Savonds zijn we gaan eten bij een heerlijk restaurant midden op het eiland en ontmoeten we een stel uit Duitsland. Gino en chantal eten een waanzinnig grote en lekkere vis en de kids een pizza. Weer een heerlijk dagje op een paradijselijk eiland. Oh ja inmiddels hebben we weer een huisdier, een zwarte hond met hier en daar wat plekjes. Zeg maar niet moeders mooiste. Hij loopt met ons naar het strand, restaurant, ligt bij onze bungalow op het balkon en romaine en de kids nemen dagelijks vanuit het ontbijt de restjes mee zodat hij niets tekort komt.

Didi hangmat Joli sprong Kids strand Letters strand Didi schommel Didi gino schommel