Dag 61, angkor wat siem reap

16 januari 2017 - Angkor Wat, Cambodja

Angkor Wat day !

Al jaren zeggen romaine en ik tegen elkaar dat we deze tempel willen bezoeken dus het is best wel apart dat die dag nu aangebroken is. We hebben de kids al vele verhalen verteld en ze goed voorbereid op het feit dat het veel wandelen wordt. Het is echt een waanzinnig tempelcomplex en de ronde die we gaan maken is in totaal meer dan 30 km. Een groot deel leggen we af met de tuk tuk maar alles binnen de tempels doe je lopend. De grootste tempel is van voor naar achteren ongeveer 2,5 km lopen dus kun je je voorstellen dat ze erg groot zijn. Ik kan er uren over vertellen maar ik denk dat de foto's voor zichzelf spreken. We hebben er in elk geval erg van genoten en vooral de tempel in de jungle waar de film tomb raider met Angelina Joli in de hoofdrol vonden de kids erg leuk. Ik heb nog goed gezocht naar Angelina en haar een paar keer geroepen maar ze was er helaas niet meer :-( .

Nadat we terug komen van de tempels verhuizen we naar het guesthouse dat we oorspronkelijk geboekt hadden. Savond's krijg ik flinke hoofdpijn en besluiten romaine en de kids  in het guesthouse te eten. Gino en chantal gaan naar het centrum en Ik blijf in bed liggen tot de ibu werkt maar val in slaap. Wanneer ik om 22.00 uur wakker schrik als romaine de kamer op komt heb ik honger en ga ik buiten kijken. Shit, Niets meer geopend. Ik vraag aan de receptie waar ik nog wat kan eten en hij verteld mij waar een geeft een gratis fiets mee. Fietsend door Siem Reap op zoek naar iets te eten. Al snel vind ik een supermarkt en een eetstalletje. Pak een lekker kleine hap en ga weer terug naar de kamer. Nog wat gekletst met romaine en gaan slapen. Wat een mooie dag en Angkor Wat je was geweldig.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Leentj:
    23 januari 2017
    Vwat alweer een geweldige ervaring zowel voor jullie als di kids! Heel interessant.liefs oma