Dag 62, Siem Reap cambodia, pool party hostel

17 januari 2017 - Siem Reap, Cambodja

Didi vertelt;

Vandaag weer gerelaxt aan het zwembad met de kids. Je merkt dat ze na een lange dag erg moe zijn van het wandelen en alle indrukken dus moet je het reistempo aanpassen en af en toe een relax dagje er tussen plaatsen. Wanneer gino en chantal terug komen van de nagelstudio ( ja als je nagels maar mooi zijn) heeft hij als verassing een fles 75 cl Bacardi meegenomen. De prijs is $6,90 dus wel heel goedkoop in vergelijk met nederland.

Bacardi cheap

Lekker wat gezwommen, gegeten, massage genomen en savonds nog wat geslenterd door het dorpje. Tijdens het wandelen besluit ik bij een kraampje twee schorpioenen te kopen en te kijken of de kids het durven te eten. Papa eerst is natuurlijk het antwoord. Ik eet de eerste schorpioen van het stokje af en eet hem op. Het smaakt niet vies maar ook zeker niet lekker. Joli durft ook een hapje te nemen maar juna en Jessa liever niet. Gino eet de andere schorpioen op. Beetje een aangebakken smaak. Aan het eind zijn we in de love & peace bar wat gaan drinken en heeft jessa weer kunnen genieten van de life muziek die ze daar speelden. Jessa vind live muziek echt geweldig dus ik denk dat er wel een klein muziekantje schuilt in haar.

Jessa muziek

De zanger komt later bij ons in de buurt zitten en na wat kletsen kom ik erachter dat hij Maleisisch spreekt en we dus een een beetje maleis met elkaar kunnen spreken. Ik spreek zelf helaas niet goed maleis wat ik erg jammer vind.  Moet ik toch maar eens oppakken aangezien we op onze reis waarschijnlijk ook nog naar de molukken gaan. Het was een heerlijke dag en morgen vertrekken we weer naar de volgende plek, Pnom Penh. Het poolparty hostel waar we in slapen is een van de beste hostels die we tot nu toe gehad hebben in Azië. Super schone kamers, het vriendelijkste en behulpzaamste personeel, lekker en betaalbaar eten etc. Echt een aanrader voor Siem Reap. Poolparty vertrek Pool party zwembadPool party muur

Restaurant diro Massage Massage dijo