Dag 81, Cat Ba , Boottocht Halong Bay

5 februari 2017 - Halong Bay, Vietnam

Didi vertelt;

Vandaag vroeg op want we gaan met een boottocht Halong Bay verkennen. Halong Bay is echt waanzinnig mooi en ik zou er super veel over kunnen vertellen maar ik laat de foto's voor zich spreken. We hebben in elk geval een stuk met de boor gevaren door Halong Bay, een stuk gekanoed, van de boot gesprongen (Zelfs Jessa durfde van de boot te springen.) en gezwommen naar een klein strandje en nog Monkey Island bezocht en daar de top van de berg beklommen. Het is in elk geval een super gezellige dag en we ontmoeten veel mensen die ook leuke verhalen hebben etc, maar veel ,mensen staan er toch van te kijken dat we dit met ons gezin doen. We ontmoeten een stel dat op Ibiza woont en daar een marktkraam hebben op de hippy markt. hmmm misschien dan toch op het einde naar Ibiza (romaine haar land waar ze zou willen wonen) en dan daar lekker ergens wonen en werken. Och we zien wel wat de toekomst ons levert. Het kanoën door de grotten was erg leuk en mooi.

Het mooiste/leukste deel van de dag was denk ik het beklimmen van de berg op Monkey Island. Een pittige klim naar de top van de berg waar je een waanzinnig uitzicht hebt over Halong Bay. Joli en Juna zijn meegegaan en hebben de top bereikt. Achteraf een beetje gevaarlijk maar gelukkig is alles goed gegaan. De terugweg was lastiger dan de heenweg maar de kids deden het super. Romaine, Jessa en Chantal hebben zich op het strand vermaakt me de aapjes die daar vrij rond lopen en genieten van de aandacht van de mensen.  Toen de kids zich begonnen te vervelen zijn ze mijn haar op de boot gaan invlechten. Niet slecht, misschien kunnen ze daar geld mee verdienen op het strand, hahaha.

Wat een top dag en goodbye Halong Bay.

Halong bay 1 Halong bay 3 Halong bay Kano. 3 Halong bay Kano 2

Halong bay Boot Halong bay Boot 2 Jessa pop

Didi vlechtjes Gino chantal Halong bay water village

Halong bay beach Halong bay didi romaine Halong bay Lunch

Halong bay 4 Halong bay boot afstap Halong bay Boot 2 Monkey island

Monkey island klim Monkey island klim 2 Monkey island view Monkey island beach

Monkey island climb Joli view Juna  mountain Juna joli bw

Didi juna mountain Jessa view Didi jessa

Jessa m2 Familie Small boat Halong bay sunset