Wie zijn wij en wat doen we?

15 november 2016

Welkom op ons reisblog. Wij zijn om diverse redenen begonnen met een reis waarvan we niet weten hoe lang deze gaat duren. Het doel van de reis is om nu onze kids nog jong zijn tijd met hun door te brengen en hun de wereld te laten zien. Mochten we een mooie plek tegen komen dan zullen we niet twijfelen om daar tijdelijk te gaan wonen. -Ik als vader en wij als gezin hebben de laatste jaren veel meegemaakt en door het overlijden van mijn moeder en Vader op 48 en 60 jarige leeftijd hebben we al vroeg ervaren dat het leven snel kan gaan. We willen dus van elk moment genieten. Ons gezin bestaat uit :

Didi alias Papa (38) . Na jarenlang zelfstandig ondernemer te zijn geweest heb ik besloten om de zaak in april dit jaar te verkopen en volop te gaan genieten van mijn gezin en het leven.

Romaine alias Mama (38). Al jaren fulltime mama en op zoek naar een passie voor mijzelf. Fanatiek yoga beoefenaar en liefde voor iedeen.

Joli alias grote zus(11). Danst heel graag en vind reizen geweldig.

Juna alias de middelste.  Danst en sport heel graag en vind reizen ook leuk maar ook spannend.

Jessa alias mogli. Altijd aanwezig en in beweging.

Samen zijn wij familie Taihuttu en hopen dat wij vele avonturen met jullie mogen delen.

1. Reislogger:
    15 november 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!