Dag 190 en 191: Chinese trends en eten bij Noes

28 mei 2017 - Seminyak, Indonesië

Maandag en dinsdag weer lekker luie stranddagen met wandelen, spelen op het strand, bodyboarden en we huren nog een surfplank voor joli zodat ze kan oefenen. De golven zijn erg groot en het is erg lastig waardoor joli het nu even niet meer zo leuk vind. Een uurtje laten proberen we het nog eens en dan gaat het een stuk beter.

We aanschouwen nog even de nieuwste chinese strandtrends. Wat zitten er aparte mensen tussen die met een regenjas en een boei om de zee in duiken. Ik maak niet niet snel fotos van andere mensen maar kon het nu niet laten want dit gaat toch echt ver. Och ja en ze hebben wel 1000 keer fotos van onze kids gemaakt dus ze zullen het wel normaal vinden. Niet lachen he hahahaha.

We eten de 28e nog savonds bij Noes in zijn restaurant linda's warung. Hij heeft er een nasi rendang op staan die heerlijk is. Alle andere gerechten zijn overigens ior erg lekker en het is er erg gezellig en betaalbaar. We ontmoeten zijn vriendin en genieten nog lekker na met een drankje. Oh ja we hebben vanochtend tijdens het ontbijt besloten morgen toch echt te vertrekken uit ons hotel aangezien de vliegen dagelijks ons ontbijt op eten. We worden er gek van. We hebben een leuk hotel gevonden een stuk verder op dat in de aanbieding was op agoda dus morgen  inpakken en wegwezen.