Dag 192 t/m 198 Van drie keer niks naar top hotel en dat voor dezelfde prijs. Lang leve de boekingsi

29 mei 2017 - Legian, Indonesië

De 23e verhuizen we over naar het melasti hotel. Een wat luxer hotel maar door de aanbieding die we gevonden hebben betaalbaar. Hier kunnen de kids zich even goed vermaken zodat wij eens goed kunnen nadenken over wat onze volgende stap zal zijn. Heerlijk ontbijt buffet met voldoende keuze , 3 zwembaden en aan het strand. We maken er een paar heerlijke dagen van en de kids genieten erg van de mooie zwembaden. Ook het ontbijt vinden ze heerlijk want er zijn cornflakes , pancakes etc. We denken veel na en praten veel over de toekomst maar we komen er niet echt uit. We moeten de 16e vanwege het visum het land uit en besluiten dan ook dat we echt een keuze moeten gaan maken tussen doorrijzen, een tijdje op bali blijven of een pitstop thuis en dan weer verder reizen.

Hoezo komen we er niet uit ? Hmm das een goeie. Aand de ene kant ben ik er inmiddels volledig van overtuigd dat kids wel scholing nodig hebben maar zeker niet op school. Romaine twijfelt hier nog een beetje over. Daarnaast zijn we het wel eens over het feit dat de kids sociaal contact met kids nodig hebben. We moeten thuis het huis nog verkopen en een en ander regelen voordat we definitief ergens anders kunnen gaan wonen. Ik zou het liefste door blijven reizen en romaine heeft even behoefte aan een vaste plek etc etc. Dus vandaar dat we even geen keuze maken nu, hahahah

De knoop krijgen we in deze dagen niet doorgehakt dus verleggen we maar de focus en beginnen we aan onze nieuwe website waar we gezinnen willen helpen met reizen etc. Dus gewoon wat informatie over reizen met kids etc en dan natuurlijk zo dat we er een klein extra centje aan overhouden. We creëren het begin van de site, een instagram account en een facebook pagina. Oh ja en ik pak het cryptocoin minen en handelen weer op. Een paar jaar geleden hebben we met een groep al bitcoins en andere coins etc gemind en die zijn nu in een keer aardig wat waard geworden en dus ook even de focus daarop. Wat we willen bereiken is dat we plaats onafhankelijk kunnen werken en een laptop en internet dus voldoende zijn. Vandaag dus de focus op het blog en de bitcoins. Misschien dat we daarna vanzelf een richting op geduwd worden.

Voor de rest heerlijk wat hangen aan het zwembad, op het strand en in de goedkope warungs in dit verder best dure gebied. Mochten jullie het leuk vinden dan check alvast onze site die we zsm gaan vullen met info. http://www.yolofamilytravel.com

We shoppen nog wat want Joli is de 5e jarig en wordt alweer 12 jaar. Ze heeft een hele lijst dus dat wordt lang shoppen en jullie weten inmiddels wat ik van shoppen vind. Maar dan zegt joli een beetje sarcastisch tussen neus en lippen door dat een nieuwe telefoon ook goed is. Hmmm helemaal geen slecht idee want dan kunnen we het verjaarsagsgeld dat ze van iedereen heeft gekregen daar aan besteden en dat scheelt weer veel gesleep met reizen en zij is er waarschijnlijk super blij mee en wij hoeven niet lang te shoppen hahahah. Te veel voordelen dus doen .

Dus we zijn snel Klaar zodat we aan het strand op legian  heerlijk vertoeven op lekkere beanbags met een smirinof bij een mooie sunset.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl