Dag 152; lichthouse track Byron Bay

20 april 2017 - Byron Bay, Australië

Didi vertelt:

Zo weer lekker vroeg op. Zal wel aan de tent Liggen maar hier wordt je vroeg wakker elke dag. We starten natuurlijk met ontbijten maar daarna maken we een wandeling door het natuurpark naar de vuurtoren om ijsje te eten. Dat ijsje is nAtuurlijk voor de kids om ze een doel/beloning te geven na de lange wandeling. Het is een 45 minuten wandelen door een erg mooie natuur en aangekomen bij de vuurtoren is het uitzicht ook nog eens erg mooi. Boeit de kids weinig want zij willen dat ijsje. Ik grap even dat de kraam dicht is en dan gelijk met z'n drieën in koop, pap je had het beloofd, hahaha. Natuurlijk is hij open en genieten ze van een heerlijk ijsje terwijl ze de deltavliegers voorbij zien komen. Op de terugweg lopen we weer door een ander stuk mooie natuur. Bij de tent aangekomen hebben de kids honger dus even lunchen. We maken kennis met onze overburen, een zwitsers stel die met twee kids op reis zijn. Leuk hoe dezelfde type mensen als ons dezelfde keuZes maken in het leven. De kids spelen leuk met elkaar ook al zit er een leeftijdsverschil tussen. We gaan nog even naar het strand genieten van het zonnetje en de zonsondergang en daarna weer kokkerellen, maar nu in de camping kitchen. Na het eten drinken we er nog een paar met de andere buren die we eerder vandaag ontmoet hebben en maken we er een gezellige avond van.