Dag 185 t/m 187 lui, lui en nog eens lui

23 mei 2017 - Seminyak, Indonesië

Weer drie dagen lekker genieten van zon zee en strand. De 23e verhuizen we naar seminyak waar we verblijven in een leuk hotel aan het strand. De foto's van het hotel zagen er iets anders uit dan in het echt maar na wat onderhandelen krijgen we een mooie prijs voor een week. Het strand in seminyak is mooi en breed en er zijn leuke golven om te spelen of surfen. Rond een uur of 5 beginnen ze op het strand een voetbalveld op te zetten en ik bedenk me niet lang want ik kan wel wat beweging gebruiken. Heerlijk wat voetballen op het strand en het gaat er fanatiek aan toe. Dat ga ik vanavond of morgen voelen hahaha. Wat heerijk, de kids genieten van het strand, romaine zont wat en ik voetbal. Super lekker dagje dus. Savonds eten we wat op het strand en we ondervinden al snel dat de prijzen in seminyak een stuk hoger liggen dan kuta en sanur dus das niet echt handig gezien ons budget maar af en toe moeten we ons laten gaan. Dus lekker eten met wat live muziek op de achtergrond. Na het eten lopen we een stuk over het strand. Tijdens onze wandeling komen we een grote schildpad tegen die terug naar zee aan het lopen is. Hij heeft net eieren gelegd op het strand. Heel apart om dat te zien op zon toeristisch strand. Na de wandeling lekker het bed in want door de zon wordt je aardig moe.

De 24e en 25e zijn weer wat luie dagen en gewoon wat genieten van het strandleven en het eten. kids vinden het zwembad heerlijk en het strand is ook echt lekker maar het hotel is het net niet dus we zoeken ook wat verder naar een ander hotel. Helaas zijn de prijzen in seminyak eeg hoog dus zoeken we ook in canggu en amed. Uiteindelijk vinden we steeds niet wat we vinden en dus leggen we er ons maar bij neer. De dames shoppen nog wat voor mijn verjaardag terwijl ik er eentje drink op het strand genietend van de ondergaande zon. Ik ben de 26e jarig dus dat maar eens eerst vieren en dan zien we wel weer verder.