Dag 31: Lonely beach, Nature Beach Resort

17 december 2016 - Koh Chang, Thailand

Romaine vertelt:

Didi en Zita zijn inderdaad vanmorgen vroeg weer op zoek gegaan. Niek en ik zijn op het resort gebleven met de kids. Wij hebben wat gegeten, gezwommen en gespeeld, maar veel meer kunnen we niet.

Ontbijt Ontbijt

We zullen moeten wachten tot Didi en Zita terug zijn en daarbij hebben we de koffers niet uitgepakt, mochten we iets anders vinden dan kunnen we zo weg. Vandaag moeten we echt een keus maken, het duurt erg lang.

Didi Zita opzoek Didi opzoek Onderweg olifanten
Rond 14.00 uur zijn Didi en Zita terug met 3 opties, maar het is het allemaal net niet. Waar we nu zitten heeft alles wat we willen. Didi en ik gaan nog een keer proberen te onderhandelen over de prijs. En wat denk je wat uiteindelijk onze keus is geworden. We blijven zitten waar we zitten, hahaha. Na zoveel zoeken zijn we tot de conclusie dat dit resort voor nu het beste is. Aangezien we richting de kerst gaan is veel al volgeboekt en is het overal iets duurder. Voor de rust en de vrede boeken we dit resort, nature beach resort tot ongeveer 2 januari. Het wordt namelijk steeds drukker op het eiland. Mochten we tussentijds toch iets anders vinden, dan kunnen we altijd nog verkassen EN we hebben korting gekregen. Goed geregeld, uiteindelijk.
Vanaf morgen gaan we allemaal naar een andere bungalow (Niek en Zita met Kajo dichterbij het restaurant, zodat ze er 's avonds gezellig bij kunnen zitten terwijl Kajo slaapt en wij 2 bungalows naast elkaar, want met z'n vijven in 1 bungalow is gezellig, maar Died en ik willen af en toe ook wat privacy). Zo, dat is geregeld, hè, hè.

De zonsondergang is hier prachtig.

Sunset Joli zon Juna zon Joli Juna zon Kids zee zon Ik met kids zon
's Avonds zijn we samen met Niek en Zita in het dorpje gaan eten. Daarna nog even bij de bar van het resort wat gedronken en toen lekker naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl