Dag 51 klong prao beach, magic resort

6 januari 2017 - Koh Chang, Thailand

Didi verteld;

Onze laatste dag op koh chang is aangebroken. Koh chang is ons erg goed bevallen en is ook echt een eiland waar we ons een leven kunnen voorstellen. Mooi groot eiland met veel natuur en nog niet verpest door massa toerisme zoals op koh samui. Op het eiland leven vele apen die we ook weer op onze laatste dag weer even zien. Een auto stopt om te kijken en al snel zitten de apen op he dak, de spiegel en motorkap. Heel apart ok te zien dat de apen zo overal rond lopen en eigenlijk samen leven met de mensen.

Aapjes

De laatste dag moeten we onze brommers gaan inwisselen en worden we weer even herinnerd dat we in thailand zitten. Wanneer we bij een geldwissel kantoortje komen staat er een bordje met 15 minute break. We gaan dus eerst even naar de 7/11 wat boodschappen doen om later terug te gaan. Half uurtje later nog niemand aanwezig, dus maar eerst nog wat brieven op de post doen voordat we de scooters ingeleverd hebben. 1 uur later, nog steeds 15 minutes break dus we besluiten maar de scooters terug te brengen naar lonely beach. Vanuit daar weer met songthaew terug naar ons resort en onderweg komen we langs het wissel kantoortje maar raad eens. Twee uur later en nog steeds 15 minute break. Dit is typisch thailand en dus straks maar nog een keer op en neer lopen. We willen perse bij dit kantoortje wisselen omdat het gewoonweg de beste koers heeft en elke cent telt.  Savonds nog wat gegeten op het strand en daarna de tassen ingepakt want morgen vertrekken we naar koh kood met de speedboat.

Didigino gek

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade