Dag 78, Hoi An to Danang

2 februari 2017 - Hoi An Ancient Town, Vietnam

Didi Vertelt;

Vandaag van Hoi An naar danang want vanuit daar vliegen we morgen naar hanoi. We vliegen heel vroeg dus vandaar dat we vandaag alvast inchecken bij rose hotel in danang in de buurt van de luchthaven. Eerst nog even snel met Romaine naar de central market want daar ligt een top bikini winkel en die van Romaine haar bikini  is een beetje aan het verslijten ( dat betekent gewoon dat ze een nieuwe wilt) hahaha. We worden om 12.00 uur opgehaald in het hotel en het is al 10.00 uur dus even snel op neer.

Hoi an central market Hoi an central market 2 Hoi an central market 3 Hoi an central market 4

Het resultaat is erg mooi en zullen jullie snel zien op de foto's wanneer we weer op het strand zijn. Handgemaakte bikini uit Bali. Trouwens ik vond het ook wel leuk dat ze nu een iets kleiner sexy broekje kocht. kan ik teminste genieten van haar mooie billen.

Wanneer we vertrekken vanuit Hoi An komt echt het hele gezin ons uitzwaaien. Wij waren hun eerste gasten ooit en daar worden natuurlijk foto's van gemaakt. Ze hadden ons eigenlijk nog willen verassen met een diner vanavond maar omdat we de plannen gewijzigd hebben en een dag eerder vertrekken kan deze verassing helaas niet door gaan.

Goodbye Palmy Villa Goodbye Palmy villa 2

We nemen uitbundig afscheid en beloven hun nog wat tips etc op de mail te zetten over de wensen van de Europese toerist. Daarna vertrekken we in de door hun geregelde taxi naar danang. In de taxi hebben we het er nog effe over dat het echt jammer is dat hun verassing voor ons niet is doorgegaan maar Palmy Villa zullen we niet snel meer vergeten aangezien wij hun eerste gasten waren. Wanneer we in danang aankomen Het weer is nog steeds niet best dus we besteden de hele middag in het winkelcentrum en de foodmarket. Savonds  maken de de fles Bacardi op want morgen vliegen we naar hanoi. Wat een straf , hahahah.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl