Dag 116, Nusa Lembengan

12 maart 2017 - Nusa Lembongan (Mushroom Beach), Indonesië

Didi vertelt:

Dag 116 12 maart

Vandaag een rustig dagje gewoon genieten van het strand en ons baaitje. Even slippertjes zoeken voor Jessa want die van haar zijn weer eens kapot gegaan. De tussenstand van onze slippers is als volgt:
Didi 1e paar slippers
Romaine 1e paar slippers ( wel reparatie)
Joli 1e paar slippers
Jessa 3e paar slippers
Juna 3e paar slippers

Vraag mij niet hoe maar op een of andere manier weten Juna en Jessa elke keer hun slippers kapot te krijgen. Die van Joli heb ik wel een keer gerepareerd maar het is nog steeds het eerste originele paar. Hahah niet belangrijk natuurlijk maar gewoon even leuk weetje.

Voor de rest Savond's lekker gegeten en de tassen etc ingepakt want morgen gaan we naar Bali, Sanur. We hebben op advies van Jan een hotelletje geboekt dus we zien daar wel weer wat het is. We hebben wel lang getwijfeld of we Nusa lembongan wel wilden verlaten want het is er erg relaxt en mooi maar we kunnen altijd nog terug. Doorslaggevend was eigenlijk de in het Nederlands beantwoorde mail van het hotel. Het Hotel blijkt door een Nederlander met indo roots te worden gerund. Ben erg nieuwsgierig hoe hij hier een leven heeft opgebouwd. In de mail schrijft hij dat we eigenlijk saudara zijn en daardoor krijgen we een familie prijsje. Richard is van Titaley en dat doet mij weer denken aan oom Joop titaley en zijn zoon Marpel waar ik een aantal jaar geleden samen met pap en gino een voetbalreis mee heb gemaakt door de Indonesië en de molukken. Selamat Tidor.

1. Oma Leentj:
    19 maart 2017
    Alweer een leuk verhaal didi,dus voorlopig genieten jullie nog volop.heerlijk ! Ja juna en jessa kunnen overweg met hun slippers goed dat jullie drieen zuiniger zijn met je slippertjes,maar goed dat jullie voorlopig nog vooruit kunnen!ben benieuwd hoe het op de molukken bevalt anders snel terug naar een andere locatie.liefs tot hoors