Dag 118, Sanur , Bali

14 maart 2017 - Bali, Indonesië

Dag 118 14 maart

Zo heerlijk geslapen, Romaine niet zo want ze heeft veel gekke dromen gehad. Zal wel komen door al de aanwezige geesten op Bali. Na het ontbijt gaan Joli en ik alvast naar het strand. Romaine en de rest komen wat later want zij willen even zwembad in en de kamers inruimen. We zoeken een leuks plekje op het strand uit waar nog twee bedjes vrij zijn. 40.000 voor een dag zegt de strandtenthouder. Ik denk die is gek, maar het blijkt dat het voor twee bedden en een parasol is dus dan doen we het maar. We ontmoeten daar een groep ouderen die al jaren lang ieder jaar weer overwinteren op Bali. We komen er mee in de praat en lachen ons kapot met ze. Romaine, Jessa en Juna zijn er inmiddels ook en de kids worden als kleinkinderen gezien door de groep. Ze krijgen koekjes, aandacht en zelfs armbandjes van ze. We lachen ons echt kapot met ze want ze hebben heerlijke en soms grove humor. Precies de humor waar we van houden. Hey ella, als je daar in de wind gaat staan hou je tieten dan wel vast he, anders hangen ze dadelijk op je rug, hahahaha. Dat soort humor. We eten wat op het strandje en het smaakt heerlijk. Lijkt wel of er geen slechte restaurants zijn hier in Indonesië.  Wanneer we afrekenen bij onze strandbaas op het einde van de dag merken we dat de prijzen nog echt normaal zijn en het dus wel een stuk goedkoper is dan Lembongan. Lekker even het zwembad is en en douchen en daarna Savonds weer lekker wat eten aan het strand. Oh ja we zijn ook nog even bij hardys geweest een grote supermarkt/warenhuis waar we wat boodschappen en nieuwe shirtjes voor de kids hebben gehaald. €2 per shirtje is nog te doen hahahah. En daar hingen ze dan, de zeemeermin pakjes die ze heel graag wilde. Papa die vinden we zo leuk, zo cute, please. Ik begrijp echt niet wat ze ermee moeten en dus mogen ze het kopen van hun eigen centjes.  Wat een heerlijke dag weer en wat een geweldig leuke mensen die we hebben leren kennen. Yes Bali is heerlijk.

1. Oma Leentj:
    19 maart 2017
    Gezellig lijkt mij op Bali met die oudjes daar.en romaine als het maar leuke dromen zijn.de kids hebben natuurlijk veel aandacht ja didi ze hebben het van geen vreemde als ze iets leuk vinden een kinderhand. Is snel gevuld! Jij zult je wel een prins voelen met 4 mooie dames die acheter lou aanlopen! Een rijke man hoor houden zo . Dit is een lot uit de loterij.veel liefs tot volgend bericht hoop dat ik jullie niet verveel met mijn berichtjes.solong