Dag 167; The first Goanna

5 mei 2017 - Airlie Beach, Australië

Vandaag moeten we nog een dag blijven omdat de camper vandaag nog een keer behandeld gaat worden. Het regent dlink vandaag dus besluiten we geen trip naar de whitsundays te maken. Helaas want het schijnt erg mooi te zijn, maar om
Op een zeilboot on de regen op zee te zitten lijkt ons nu niet het allerleukste om te doen. Opa claudio is jarig dus facetimen we even met nederland en voor de rest een lekkere luierdag waar de kids weer genieten van de tv en wij eindelijk weer eens ons blog kunnen bijwerken. Wanneer het even opklaart nog even lekker zwemmen en genieten van een koffie buiten. Oh ja dan ineens horen we een kakatoo tekeer gaan en zien we dat hij tekeer gaat tegen een grote goanna. Echt mooi om te zien hoe deze strijd gaat en tegelijk voor ons de eerste keer dat we een goanna (grote varaan) in het wild zien lopen. Zo recht voor ons huisje voorbij. Savonds kijken we nog samen de film ghost busters en daarna lekker het bed in.

Het is heerlijk dit reizen maar we hebben het toch ook af en toe de laatste tijd over hoe nu verder en wat is onze volgende stap na Australië. Romaine en de kids zijn wat meer aan vastigheid toen en ik koop bij wijze van spreken het liefst een oude auto/minivan in thailand om daarmee helemaal terug te rijden richting Europa om de familie en vrienden even hallo te zeggen en daarna Europa te verkennen. Twee uitersten dus maar ook hier komen we wel weer uit. In elk geval hebben we genoeg gespreksstof en dat is al heel wat als je al meer dan 20 jaar samen bent hahahah.