Dag 177 shoppen voor mama

15 mei 2017 - Cairns, Australië

Lekker op tijd op en ontbijten en daarna ga ik met de kids shoppen voor mama die morgen jarig is. Mama heeft een hele lijst met wensen dus makkie. We lopen alle winkels af en vinden gelukkig alles wat romaine graag wilt hebben. Alleen over zonnebril die ze kado krijgt ( de andere is ze ergens verloren tijdens de reis) twijfelen we maar die kan ze ruilen. Nog even een taart halen en wat kaarsjes, overige boodschappen en we klaar. Gelukkig klaar want winkelen is echt niet mijn hobby. Thuis duiken de kids en ik snel het zwembad in en genieten we van de zon. Romaine heeft de hele ochtend lekker yoga gedaan en gesport dus even heerlijk genoten van alle rust. Het zonnetje schijnt en het is heerlijk warm. We luieren wat op de strandbedden, lunchen nog lekker wat en zo brengen we de dag eenbeetje door. De kids amuseren zich prima op zon park maar voor mij os het niet echt Australië. Ik heb echt liever de natuurcampings, maar vind dit natuurlijk ook niet erg om te doen.

Savond's eten we wat, gaan we even naar de openlucht bioscoop op het park en  rijden we even naar de nightmarket in hwt centrum. De markt voelt weer alsof je in Azië bent maar is wel erg leuk. Eindelijk
Iets in Australië dat open is na 18.00 uur. De boulevard is ook erg gezellig mwt hier en daar wat live muziek. We lopen een heel eind over de boardwalk en de kids spelen even in een speeltuin. Op het einde eten we nog een lekker ijs en rijden we weer terug naar de camping. Lekker relax dagje en het is alweer 23.00 uur dus bedtijd voor de kids. Wij weer een wijntje en er begint een ritme te komen in ons wijn drinken hahaha.