Dag 22: Lamai, Lamai Inn 99

8 december 2016 - Lamai, Thailand

Romaine vertelt: Zon, zon, soms wat wolken en een stuk warmer, pfff. Dat wordt weer veel water drinken. Eerst ontbeten en daarna ben ik met de meiden naar het zwembad gegaan. Didi is alvast naar het strand gegaan. Een uurtje later zijn ook wij naar het strand gegaan. Daar hebben we de hele dag gelegen, gezwommen, gespeeld en gegeten.

Didi en Jessa in zee Didi en Jessa in zee 2 Kopstant op strand

Na het strand zijn de meiden nog een keer het zwembad in gedoken.

Wij hebben vandaag besloten dat we vanaf morgen naar een ander guesthouse gaan. Het heet Best  Resort Lamai. We komen er geregeld langs en zijn er gisteren gaan kijken hoe het is. Oké, het is niet het beste guesthouse van Lamai, terwijl de naam van het guesthouse dat wel zegt, maar dat kan ook niet voor die prijs. Ze zijn namelijk een stuk goedkoper, het zwembad is iets groter, het ligt leuker en het is net zo ver van het strand als waar we nu zitten. De keus is gemaakt morgen uitchecken en dan verhuizen we een straatje verder op.

's Avonds zijn we eerst over een markt met allerlei hebbedingen gewandeld en daarna over een markt met eten. Heerlijk eten. Van pannenkoek tot pizza en van een overheerlijke massaman curry tot super vers fruit en alles voor een habbekrats. Ons avondeten voor vanavond kostte in totaal 380 bath, omgerekend: € 9,88 en we hadden onze buikjes vol.

.Foodmarket

Bij de foodmarket zijn ook verschillende barretjes met leuke dames. Bar Bar nightmarket

Ook dat heb je in Thailand. De meiden vonden het zeer interessant. Na de het eten zijn we terug naar onze bungalows gelopen.Onderweg kwamen we uit bij een vuurshow. Nou, de jongens waren aan het oefenen, want morgen is er een 'big fireshow with dj'.

Voorproefje vuurwerkshow Voorproefje vuurwerkshow Spetterend vuurwerk Juna vuurwerkshow Joli en Jessa vuurwerkshow Vuurwerkshow

Tijdens de oefenshow hebben we een drankje genuttigd en morgen gaan we zeker weer kijken.

Nu ga ik inpakken, zodat we morgen naar Best Resort Lamai kunnen gaan. Dacht tenminste dat ik moest gaan inpakken maar ik kom op de kamer en blijkt dat Didi al alles ingepakt heeft. Kan ik wat tijd aan hem besteden hihihi.