Dag 23: Lamai, Best Resort Lamai

9 december 2016 - Lamai, Thailand

Romaine vertelt:

Vanmorgen de laatste restjes ingepakt en gaan uitchecken. We moesten even wachten.

Uitchecken Joli

Op naar Best Resort Lamai.

Bepakt naar best resort

Het was niet ver lopen, maar het was wel warm, dus blij toen we er waren. We worden met open armen ontvangen. De manager is een beetje prettige gestoord. Hij zet onze spullen op de kamer en wij kunnen ontbijten. De manager, samen met zijn vrouw en moeder doen er alles aan om het ons naar onze zin te maken. De meiden willen graag ice tea, maar die hebben ze niet. No problem, de manager springt op zijn scooter en haalt ice tea.

Ontbijt best resort

Als hij net terug is met de ice tea kan hij weer de scooter op, want ze hebben niet alle ingrediënten voor ons ontbijt. Weer no problem, Hihihi. We krijgen gratis koffie van hem en hij is over vrolijk.

Vandaag is de dag dat Niek, Zita en Kajo arriveren. Van 's morgens tot dat ze er zijn vraagt Jessa: zijn ze er bijna? Hoe lang nog? Wanneer komen ze? Etc. Het duurt erg lang voor jessa.

Even voor wat afleiding zorgen. We duiken het zwembad in. Heerlijk die verkoeling en de meiden hebben pret voor 10.

Zwembad best resort Zwembad best resort

Daarna gaan we naar het strand. Jessa blijkt moe te zijn en valt op het strand in slaap. Jessa dutje strand

Na wat zwemmen in de zee en geluier op het strand lopen we terug naar de bungalowtjes. Niek, Zita en Kajo kunnen elk moment komen. Ze hebben een uurtje vertraging, maar dan zien we ze eindelijk aankomen in de taxibus. Kajo ziet de meiden en klimt zo door het raampje bij Joli in de armen. De reis hier naartoe is super goed verlopen.

We hebben drie bungalowtjes naast elkaar.

.Huisje best resort Ons hutjeZita en Nieks hutje

Didi en ik verblijven links bij het eerst trapje. Daarnaast zitten de meiden, bij het tweede trapje en Niek, Zita en Kajo zitten in de bungalow tussen de bomen.

's Avonds zijn we bij een restaurant gaan eten waar we op het strand kunnen eten. Zo heeft Kajo wat meervrute om te spelen.

Avondeten Kajo en Juna

Na het eten lopen we over het strand na de vuurshow. We bestellen wat te drinken. De rum cola Bucket vind Kajo zeer interessant.

Samen bij de vuurwerkshow Kajo met Bucket

Kajo is helemaal onder de indruk van de vuurshow en zit rustig bij Jessa op schoot. Na een tijdje valt hij bij haar in slaap.

Jessa Kajo vuurwerkshow Vuurwerkshow Vuurwerkshow.Kajo slaapt bij Jessa

Na de vuurshow lopen we terug naar de bungalows. Brengen de kids naar bed. Nog gezellig buiten gepraat en dan ook lekker naar bedje toe.