Dag 73, Hoi An Chill dagje

28 januari 2017 - Hoi An Ancient Town, Vietnam

Didi vertelt;

Vandaag een chill dag aangezien we gisteren een drukke dag achter de rug hebben. Gewoon wat hangen bij het zwembad, in bed en korte wandeling door het centrum om te eten. We ontbijten bij een lokaal tentje waar we als royals ontvangen en bediend worden. Ze doen hun uiterste best om ons een heerlijk ontbijt te geven maar helaas lukt niet niet echt en moeten ze tussendoor een paar keer naar de winkel om spullen te kopen. Zo duurt ontbijten anderhalf uur hahaha. Och ja we hebben toch niks op de planning. Aan het zwembad ontmoet ik een gezellige Nederlandse, Kelly , waar ik een tijdje mee klets. We hebben elkaar gisteren ook al even kort gezien maar nu hebben we wat meer tijd om te kletsen over van alles. Kelly als in weer in Nederland ben kom ik zeker je oliebollen proeven :-) en ga door met genieten. Voor de rest doen we deze dag echt heel weinig. Savonds genieten we van de erg mooie zonsondergang vanuit ons balkon en lopen we nog een keer het centrum in waar het nog drukker is dan gisteren door een optocht met draken en muziek. We eten een hapje bij een Indiaas restaurant, erg lekker, en gaan op tijd naar de kamer om wat bij te tanken. Saaie dag maar niets moet en dat is zo'n fijn gevoel.

Uitzicht kamer vip garden villa Uitzicht kamer hoi an Onderweg naar ontbijt

Ontbijt Didi en Joli aan het zwembad Romaine balkon Sunset balkon Dragon festival hoi an Dragon festival hoi an 2