De slang

28 december 2016 - Ko Chang, Thailand

Didi verteld:

Even een klein tussen verhaal omdat we dit vergeten zijn te melden en het toch wel een leuke gebeurtenis is. Een paar dagen geleden was zita op haar kamer met Juna en Jessa. Niek was kanoeen  met Joli en Romaine en ik waren boodschappen aan het doen. Toe we terug kwamen van de boodschappen kwamen de kids naar ons toe rennen, een slang, een slang, een slang ! Hoe een slang ? Wat was er nu gebeurt. Juna was de badkamer op gelopen om een drinkpakje in de prilullenbak te gooien. Toen ze de prullebak opende zag ze dat er een slang naast de prullebak zat. Ze liep de badkamer uit en zei tegen zita, er zit een slang op de badkamer. Zita gaat direct kjjken, schrikt zich kapot, trekt de deur dicht en evacueert de hele boel. Ze is naar de receptie gerend en die hadden de zelfgefabriceerde slangestok al snel bij de hand. Blijkbaar gebeurt dit vaker hier . In ale paniek vergeten ze helaas foto's te maken.

Resultaat: Niek moet nu elke avond hat afvoergaatje in de muur afdelken met handdoeken zodat er geen slang meer kan binnen komen.